Things To Think About

Let the walls come down, let the engines roar

Show you that I love you

Kategori: Whatever

Men herregud, jag tror inte att det är sant. Jag har haft två läsare inne på den här bloggen senast för två dagar sen, vilka är ni som snokar i en stendöd blogg?
 
Tänkte bara lägga upp lite bilder på mitt nya boende, är väl lättaste sättet för folk som inte bor i Uppsala att se hur det ser ut. För tillfället.
 
 
 
It's so pretty, I love it!
 
Världens största tack till mamma och pappa som hjälpt till med allt jobbigt. Som tapeter, möbelmontering, städning och allt annat gojs som skulle göras. Tack tack tack, jag uppskattar er och allt ni gör!
 
xoxo
I want you back - Jackson 5

KOMMENTARER:

  • Jonna säger:
    2014-08-20 | 16:02:25

    Hehe det är jag som snokat :p Det blir verkligen urfint! Skönt att det är diskreta golv också. Men man ser allt att du är dina pärons barn ;p Skitsnyggt!

  • Jonna säger:
    2014-08-22 | 15:51:23

    Menade inte det som dåligt att det syns att du är släkt med dina föräldrar, de har väldigt fin inredning!

    Jag hade hunnit glömma bort att jag skrivit ett blogginlägg, jag är ju verkligen inte bra på det där med att uppdatera alltså x) Skulle ha stått på knä på bilden, för han är ju mycket kortare än Toothless på den bilden, men kollade inte upp det innan :/

  • Mor säger:
    2014-08-29 | 21:05:12

    Det är alltid roligt med barn, men när dom får eget boende är det härligt att få vara med. Det känns som att man har nått fram på något konstigt sätt. Kram

Kommentera inlägget här: