Things To Think About

Let the walls come down, let the engines roar

The tables have turned

Kategori: Whatever

Jag har lagt upp många bilder på mitt ansikte lite här och var idag, så vad gör det om jag lägger upp det en gång till?
 
Idag har jag lagt till en lapp i min "bra-saker-låda", på den stod det bland annat att jag klarade OKP-tentan (80% rätt tror jag) och att det var galet bra väder. Jag tog ledigt från plugget, nästan åtminstone, gjorde bara ett häfte. Istället så fikade vi på Hörnan (10% studentrabatt jao!) och jag lockade håret (därav de många bilderna).
 
Skönt att ladda om lite mitt i tentaplugget, imorrn blir det nya tag. Ska sova som fan i natt!
 
xoxo
Coat of Arms - Sabaton

KOMMENTARER:

  • Amanda Andersson säger:
    2013-05-29 | 00:37:00
    Bloggadress: http://vadfalls.webblogg.se/

    Det skulle vara:

    "VEM ÄR DET DÄR!??!?!?! DU ÄR JU HELT BLOND OCH FRÄKNIG OCH MED RÖDA LÄPPAR OCH SÅ DÄR HAR DU VÄL ALDRIG SETT UT?!?!?!"

    och signerat av mig, inte anonym.

    Svar: Well fräknar har jag ju faktiskt alltid haft. Och egentligen har jag ganska ljust hår... (fast nu är det färgat), läppfärgen är dock inte min egen! Inte heller lockarna i håret!
    once

  • Linda säger:
    2013-05-29 | 15:30:09

    Stört snygg.

  • Amanda säger:
    2013-05-29 | 16:16:54
    Bloggadress: http://vadfalls.webblogg.se/

    Ja, det är väl allt tillsammans som gör att du ser sjukt annorlunda ut. Jag kommer aldrig ihåg att du får fräknar förrän du har dem, och det känns som att du egentligen har mörkare hår än jag vet att du har, för att du färgar det!

    Svar: Nej dom har ju en tendens att försvinna direkt på hösten och så så egentligen har du ju inte sett dom så ofta. Det är lite mörkare än såhär, typ gråare :P
    once

Kommentera inlägget här: