Things To Think About

Let the walls come down, let the engines roar

Carry on smiling and the world will smile with you

Kategori: Underbart

Jag har ingenting för mig så jag tänkte lägga upp ett inlägg. Det känns som att det var ett tag sen jag faktiskt skrev nånting.

Det här har varit första härliga dagen på väldigt länge. Inte bara på grund av vädret men av någon jävla anledning har jag varit glad också (lite för glad vid vissa tillfällen).
Amanda kom hit på morgonen, och jag var vaken som jag lovat. Problemet var bara att jag inte hade så hemskt mkt kläder på mig och inte ville gå och öppna dörren i bara underkläder (ifall det faktiskt inte var hon), så jag skickade ner min bror att öppna, då blev hon nog glad.

Sen spenderade jag resten av dagen med att plåga henne genom att tvinga henne att sitta ute och sola med mig (för det fanns ju ingen chans att jag skulle missa det fina vädret genom att sitta inne och se Madagascar, trots att den är bra). Sen höll jag på att ha ihjäl henne också när jag bjöd på Key-Lime Pie. Och jag vill inte höra några pikar ang. min bakning, problemet var att jag glömde två ganska viktiga saker. Nummer ett var att det var mandel i pajen. Nummer två var att Amanda är allergisk mot nötter...
Hon hann bara äta en liten bit innan jag kom på det ;P

Framåt halv sju drog vi oss ner till Johanna. Jag hade min nya Desigual-tröja som jag är jättekär i och aldrig får använda. Mat - Pizza (kycklingrulle för mig), sen skulle Amanda hem så vi halvkutade ner till bussen, vilket vi inte behövde.
Sen cyklade jag tillbaka och fann folket i köket där dom höll på att dö. Dom lekte värsta jobbiga lekarna där man var tvungen att analysera var folk gjorde och jag höll på att svimma av ansträngningen. Och sen finns det inget jag hatar mer än när jag inte förstår eller kan nånting på en gång. Så det var inte roligt.
Kubb som vi gick ut och spelade sen var roligt. Vi vann ju, inte tack vare mig kan jag påpeka också.
Sen blev det Hum-Hum och SingStar för resten av kvällen. Helt underbart roligt. Men som jag nämnde tidigare blev jag kanske lite för glad. Det kan finnas några kort som inte visar min bästa sida. Min Hyper-Sida som oftast är gömd och inlåst. Men ikväll kom den fram. Hoppas inte Emelie fick ett alltför hemskt första intryck av mig.

Vi fotade soluppgången vi kvart i två nångång också och jag låtsades som att jag fortfarande kan leka gymnast. Haha. Men sen blev det dags för mig att dra mig hemåt. Jag hade kunnat stanna hela natten men dom hade väl kastat ut mig till slut för att få tyst på mig. Så nu får man sitta här och hoppas att man ska bli lite trött snart så man slipper sova bort hela dagen imorgon. Får se hur bra det går. Ska ladda in bilderna från ikväll tror jag.

Jag kommer ha ett gigantiskt blåmärke på låret imorrn. Hanna ger sig aldrig. Kom ihåg det.

xoxo
Life is a flower - Ace of Base
Jag måste skaffa gladare musik till datorn. Det här är den enda som är någorlunda glad. Jag kollade igenom typ tjugo låtar men ingen funkade. Suck.

KOMMENTARER:

  • jonna säger:
    2008-06-30 | 10:46:09

    Det var ju ingen som var inne på msn när jag försökte kontakta nån.. och jag har slut pengar på mobilen vilket var orsaken till att jag inte svarade :P

  • josefine säger:
    2008-06-30 | 18:57:24
    Bloggadress: http://jossefaijne.blogg.se/

    vad kul de lät:D

  • Jonna säger:
    2008-07-01 | 10:34:17

    Men Sofia, det är ju precis det som är en fjortisbil xD

Kommentera inlägget här: