Things To Think About

Let the walls come down, let the engines roar

Something good and something beautiful

Kategori: Whatever

Basically så försöker jag få färdigt mitt PM om... hälsoutvecklingen i ett land som inte är Sverige? före fredag, så jag slipper göra den på tåget hem från Skövde. Det går inte så bra.
 
Utöver det så är jag totalt jättekär i Calm the Fire från Fortress, solklart en ny favorit helt enkelt.
 
 
Tell me I'm wrong, I dare you.
 
Also: Medicinska och Farmaceutiska fakulteten vid Uppsala Universitet firar 400 år i år, genom att hålla en bal på slottet. För studenter vid medicinska och farmaceutiska fakulteten vid Uppsala Universitet. Såna som jag kan man alltså sammanfatta det som. Biljetterna släpps nu på fredag då jag redan är framme i Skövde så jag hoppas verkligen att någon av mina kompisar här i Uppsala kan tänka sig att anmäla mig i min frånvaro. Herregud, skulle bli så glad om jag fick en biljett. Helt förstörd om jag inte fick det. Spännande.
 
xoxo
Calm the Fire - Alter Bridge
Kommentera inlägget här: