Things To Think About

Let the walls come down, let the engines roar

What a shame, such a sad disgrace

Kategori: Whatever

Jag måste vara världssämst på att ha lov.

Har jag varit på stan? - Nix
Har jag städat mitt rum? - Nix
Har jag varit med kompisar? - Nix
Har jag slöat en hel jävla dag? - Tro det eller ej, men faktiskt inte
Har jag pluggat? - Big fucking NO
Har jag övningskört? - 10 minuter och inte särskilt bra.

Jag borde däremot få ett lov-poäng för att jag har faktiskt tränat två gånger i veckan.

Vi har fått säsong två av Vita Huset levererat till oss idag så det kommer vi se ikväll. Imorgon däremot ska jag gå på Riskettan till klockan 12 och sen måste jag direkt hem för att plugga. Har ju två redovisningar och ett prov på onsdag. Inte kul.

xoxo
The Killing Lights - AFI
Kommentera inlägget här: