Things To Think About

Let the walls come down, let the engines roar

Gästblogg!

Kategori: Whatever

Amadeus säger:
Heej, här sitter jag hemma hos Sofia och bloggar på hennes blogg. Jag känner mig som om Kepsens dränkta kattunge sedan blev kastat i frysen. Och mina stortår är nästan helt djupfrysta. Men det var tydligen tur att jag inte gick i skogen (via fängelset måste jag tillägga) för de har tydligen en älg som smyger omkring med jättesteg. Den hade jag inte velat stöta på.

Tja, nu sitter vi här och väntar på att Sofia ska äta klart så vi kan dra till Henrik och fet festa. Över till Jonas.

Jonas säger:
Fet festa? Hmm.. hoppas inte det, för då ringer jag nog Mickis och tvingar henne skjutsa hem mig. Amanda sitter just nu och skrattar åt sina pepparkakor och pedofildubbelhakor. Är det inte meningen att gästbloggarna ska skriva om den riktiga bloggaren? Okej, Sofia är fin som snus, hon har dessutom bra musiksmak. Hon har även en lite alternativ julgran med svarta pumlor. Jaja, jag är glad att hon är min vän. Jag är inge bra på att ge folk komplimanger, men jag kan säga att Sofia förtjänar alla så slipper jag skriva vad jag tycker. Puss hihithihi tihhii puss :) ;) tihi myyyyyyyys^^

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: