Things To Think About

Let the walls come down, let the engines roar

I need someone to love me the whole day through

Kategori: Whatever

Idag har jag gett bort lite blod, tagit en sväng på stan och "färgat" håret. Jag köpte en sån där färgbomb för att försöka få bort lite av.. all.. färg i mitt hår, provade det nu när jag kom hem och har lite svårt att se hur resultatet blev..
 
 Not. Båda dom här bilderna tog jag före jag ens gjorde något, haha. Så det är lite svårt att se utifrån det.
 
Här är en riktig före och efter bild.
 
Så bilderna längst ner visare mycket större skillnad än vad det är i verkligheten.
 
Ja.. Det var väl det.
 
I natt provade jag frisyrer inför Nollegasquen på lördag. Det är bara att inse att jag har fortfarande för kort hår, vilket suger.
Verkar inte funka att lägga upp bilder från Instagram helt plöstligt. Fan vad jag hatar blogg.se. Finns det någon sida på internet som glappar lika mycket som den här??
 
xoxo
Old Man - Neil Young
 
 
Kommentera inlägget här: