Things To Think About

Let the walls come down, let the engines roar

And I just fell to the ground

Kategori: Whatever

Jag är så trött, har druckit så mycket kaffe idag och har så ont i ryggen. Enda sättet att slippa ha ont är att ligga ner, vilket inte underlättar för effektivt uppsatsskrivande. Är så jävla less på den här uppsatsen ändå så det  spelar ingen rolll. Vet ni hur svårt det är att skriva något vettigt på max 2 A4 när man måste använda 1,5 radavstånd?? Herregud, jag har inte ens skrivit en inledning än och det är ändå en halv A4. Orkar inteeeee.
 
Och varför går tiden så fort när man spelar Kungen på telefonen? Tog en paus för typ en timme sen men det känns som en kvart.
 
Åh. Om inte min rygg blir bättre snart kommer det inte bli ett så roligt besök i Skövde, eftersom jag bara kan ligga ner. Eller mig gör det inget att ligga stilla en hel helg men det känns lite som ett slöseri av tid, vill ju kunna se staden och gå på kåren och sånt också. Bajs.
 
xoxo
Wake Up - Plan Three

KOMMENTARER:

  • Mor säger:
    2013-10-04 | 14:57:41

    Jag hoppas verkligen att din rygg mår bättre!

    Svar: Den är fortfarande besvärlig om jag sitter fel, att sova på luftmadrass har nog inte hjälpt.
    once

Kommentera inlägget här: