Things To Think About

Let the walls come down, let the engines roar

Don't get carried away

Kategori: Whatever

Har tappat flowet lite. Har ju inte ens skrivit om Alter Bridge konserten! Orkar inte med värsta långa inlägget men den var riktigt, riktigt bra. Går självklart inte att jämföra med första gången just för att det var första gången, plus att Slash var med och spelade! Var nog egentligen inte lika bra som i Göteborg heller, främst för att dom verkade ha ljudproblem under en stor del av spelningen, ibland hörde man knappt Myles alls och ibland lät bara musiken för bröligt. Har nog aldrig haft så ont i öronen efter en konsert som jag hade efter den här. Plus att Myles stod ju på andra änden scenen så jag såg honom knappt! Men dom spelade Calm the Fire och Waters Rising så det blev jag väldigt glad över, med tanke på att dom inte hade spelat dom i London. Jäkla tur att jag inte hakade på Andreas och Tove när dom bokade den resan, då hade jag missat dom låtarna.
 
Just nu sitter jag i bakteriesmeten och försöker tentaplugga. Det går väl sådär. Igår var jag på Snerkes i några timmar och kollade på beerpong, kanske ska vara med nästa gång dom har turneringen. Var ganska skön stämning och dom spelade riktigt bra musik. Inte så förvånande när det gäller Snerkes dock.
 
Försöker också se om det går att få ihop ett Luciamys med programmet, som vi hade i ettan. Är ju egentligen inte så mycket som ska planeras, bara boka Med C och eventuellt baka typ lussebullar. Vilket jag inte är så sugen på att göra. Men vi får se, tycker det skulle vara roligt om det blev en tradition i alla fall men det verkar inte vara någon som har tänkt på det (kanske för att det bara är vår klass kvar som varit med på det).
 
Jaja. Tillbaka till bakterierna.
 
xoxo
You Got Lucky - Gaslight Anthem
Kommentera inlägget här: